  • Data: 2019-07-09 20:45:32
    Temat: Re: Panele FV
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 9 lipca 2019 20:39:53 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Wzruszyła mnie Twoja opowieść. Chcesz jeszcze komuś o tym opowiedzieć i
    > wyrzucić to z siebie? :)

    Kurde jesteś fajny chłop, znasz się na wielu rzeczach i fajnie poczytać
    bo piszesz dużo i szczegółowo. Ale jak się na czymś nie znasz to
    nie jest to jakaś ujma i nie ma się o co obrażać. Ja bym bardzo chciał
    znać się na kotłach i rurkach ale niestety nie mam czasu ani kogoś
    kto mi to pokaże więc stwierdzam że się nie znam. A akurat z tematu foto
    walisz kocopoły i to widać. Jak się czasem człowiek przyzna że się
    na czymś nie zna to nie jest to koniec świata :]

    L.