  • Data: 2011-02-25 23:02:45
    Temat: Re: Panele bez dylatacji w progu.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Lut, 22:24, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    > I najbardziej mi sie podoba to, ze ma tez bardzo dobre wlasciwosci i zolacji
    > cieplnej. Lambda 0,04 :-) dla nas to podstawa wyboru.

    Spoko spoko - opor cieplny tego Twojego arbitona z XPS, a pianomatu to
    roznica rzedu 10% ;) Poszukaj sobie i policz. Ja ostatnio to komus
    liczylem.
    Pianomat 3mm przy roznicy temperatur ~5stC przepuszcza ok 80W. Przy
    roznicy 10stC przepuszcza 160W :) Na pewno wystarczy. Pozatym to zadna
    pianka! A kupisz w kazdym komforcie jak pisalem!! A jak nie to na
    allegro zamawiasz i masz na drugi dzien :)

    Ten podklad arbitonu to pic na wode!!
    pozdr.

    --
    Adam