  • Data: 2011-02-28 13:06:46
    Temat: Re: Panele bez dylatacji w progu.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Lut, 12:14, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

> [...]
    2-2-wyprzedaz-i137...

    > Bron panie Boze uzywac takich tarcz do katowek. To najwiekszy grzech i
    > harcore jaki mozna popelnic po cieciu katowka bez oslony.
    > Te pily w zadnym wypadku nie nadaja sie do ciecia katowka.

    Cieplo mi sie robi jak pomysle ze dwa lata temu obcinalem, a potem
    bawilem sie w szlifowanie taka tarcza wystajacej w pokoju za dlugiej
    krokwii. Bez oslony. A w srodku byl gwozdz (dla widii bez wiekszego
    problemu). Uhhh mlody glupi bylem ha ha, 30 min tak robilem ... Nikomu
    nie polecam. Z oslona to jednak raczej bezpieczny sport ;)
    pozdr.

    --
    Adam