  • Data: 2010-07-15 10:48:22
    Temat: Re: Panele solarne okolice Będzina / Śląskie
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrek" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i1moes$gjm$1@inews.gazeta.pl...
    > Do dotacji potrzeba projekt budowlany podpisany i firma posiadająca
    > certyfikat do montażu więc pan Mietek raczej odpada.

    a u nas we wsi to do sołtysa przyszła firma, dała ulotki, papiery, umowy,
    sołtys poroznosił ludziom, było zebranie w związku z solarami (nie byłem, bo
    mnie nie dotyczy), ale z tego co wiem to trzeba było wpłacić 30% wartości,
    resztę unia dawała, całkowity koszt instalacji wyliczyli sobie na 12-14
    tys./gospodarstwo w zależności od osób w domu, wiem, że robią akcje w całym
    woj. lubelskim, takie sygnały miałem z drugiego końca województwa, to może i
    w Polskę ruszyli

    --=olo=--