  • Data: 2010-07-15 18:01:44
    Temat: Re: Panele solarne okolice Będzina / Śląskie
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrek" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i1muq3$9j0$1@inews.gazeta.pl...

    > http://www.nfosigw.gov.pl/o-nfosigw/aktualnosci/art,
    186,kup-kolektor-z-45-doplata.html

    > wymagania są podane

    Wlasnie przeczytalem te szczegolowe wymagania i pisze w nich : "kosztu
    projektu budowlano-wykonawczego rozwiazania technologicznego dotyczacego
    montazu instalacji do pzygotowania cieplej wody uzytkowej sporzadzonego lub
    zatwierdzonego przez osobe posiadajaca uprawnienia do projektowania "
    No i znow mam pytanie: uprawnienia do projektowania w jakiej specjalnosci?
    czy wystarczy architekt lub konstruktor czy z instalacyjnymi ?- a przeciez
    do domkow nie sa wymagane projekty instalacji by dostac pozwolenie na
    budowe....

    Poza tym ja powyzszy punkt interpretuje ze zwroca ci te koszty projektu
    jesli taki projekt instalacji dla swego domku zleciles- raczej do domkow
    nikt nie robi czyli nie jest to konieczne w sprawie dofinansowania
    Przemek