  • Data: 2011-07-02 10:47:59
    Temat: Re: Panele w salonie nad piwnicą i co pod panele?
    Od: Artur <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Cze, 08:30, "Przemolo" <p...@g...zmyla> wrote:
    > Witajcie, b d k ad panele pod ogowe w ok. 30m salonie w domu (szeregowiec)
    > z lat 80-tych. Salon znajduje si nad piwnic (w piwnicy sucho, niemniej w
    > zim jak to w zim - zimno).
    > Co do paneli - w Castoramie upatrzy em jakie Krono 8mm, AC4 w cenach ok.
    > 25-35z /m2.
    > Zastanawiam si tylko co pod nie da . Czy sam piank ? czy jeszcze jak
    > foli ? Co do pianki - zastanawiam si nad Izo Floor Plus 6mm (ok. 6z /m2) -
    > mam nadziej , e b dzie cieplej ni przy zwyk ej 2-3mm.
    > Z g ry dzi ki za wszelkie porady!
    >
    > --
> [...]

    Witam.
    Osobiście nie polecałbym podkładów typu Eco czy jak nazwał to mój
    przedmówca miękkiego paździerzu. Nie raz miałem przyjemność lub
    nie ;-) oglądania takich podkładów po paru latach, rozkładają się w
    drobny pył i pod podłogą tworzą się różne dziwne wzgórki. Nie na darmo
    też tacy producenci jak Khars, Tarkett odrzucają ten rodzaj podkładu
    jako za mało stabilny. Z praktyki nie polecam tez stosowania za
    grubych podkładów, każdy z nich zwłaszcza grubsze, mają to do siebie,
    że ubijają się i nierówności podłogi i tak wychodzą, przy miękkich,
    grubych i niestabilnych podkładach jest to wręcz proszenie się o
    kłopoty. Rozpinające się zamki przy bezklejówkach, gdzieś na środku
    pokoju są wtedy czymś normalnym ;-))). Jeżeli chcemy podłogę wyciszyć,
    ocieplić wtedy optymalnym rozwiązaniem jest korek ze względu na swoje
    właściwości izolacyjne i znów, nie polecam grubych podkładów - 1,8 -
    2,0 mm wystarczy. Przy układaniu na posadzkach: cementowych,
    anhydrytowych - paneli z płyty HDF, drewna, niestety nieuniknione jest
    zastosowanie bariery przeciwwilgociowej. W przypadku podłóg
    pływających wystarczy folia, jeżeli jest łączona wtedy proszę układać
    proszę układać folię na zakład lub rozważyć zakup foli w dużym
    arkuszu.
    Jeżeli poszukuje Pan podłóg naturalnych, w rozsądnej cenie polecam
    http://www.zielonagoracity.pl/dom-i-ogrod/okna-drzwi
    -podlogi/oferuje/zielona-gora-podloga-fornirowana-su
    cupira-tarkett-viva-oferuje.htm
    Pozdrawiam.
    Artur
    www.gotoweparkiety.pl