  • Data: 2010-08-03 17:17:39
    Temat: Re: Parkiet vs. deski
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znam ludzi, dla których to był problem. Nowy dom - położono parkiet. po 15
    > latach cyklinowanie - wyjazd z dziećmi na trzy tygodnie. Po kolejnych 15 -
    > problem bo na wyjazd nie było stać.

    Znam ludzi którzy od 60 lat nie cyklinowali parkietu. I czego to dowodzi?
    Niczego. Zresztą uzasadnij mi fakt opuszczenia domu na 3 tygodnie na
    cyklinowanie skoro u mnie położenie parkietu, odczekanie po ułożeniu,
    cyklinowanie i czas schniecia trwało łącznie 5 tygodni, z czego przerwa po
    ułożeniu parkietu trwała 4 tygodnie, a tego przecież nie będziesz robic, bo
    parkiet już dawno leży.