eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieParterowy czy piętrowy... teściowa mi truje że ma być piętrowy ...Re: Parterowy czy piętrowy... teściowa mi truje że ma być piętrowy ...
  • Data: 2011-09-15 20:56:39
    Temat: Re: Parterowy czy piętrowy... teściowa mi truje że ma być piętrowy ...
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuję uprzejmie wszystkim za udział w wątku.

    Więc tak, odpowiadam hurtowo :).

    Tak, domek będziemy budować za własne środki.

    Działka - 1550m2

    Więc tak - każdy z wariantów ma swoje plusy i minusy.

    Na pewno nie mam problemów ze spaniem na parterze ;)
    Często śpimy nawet przy oknach całkiem otwartych .

    Póki co, pozostaje przy parterowym ... za maks miesiąc
    chce już kupić jakiś projekt i złożyć papiery na PnB,
    i przestanę się w końcu na tym głowić.

    Dzięki za argumenty - przydadzą się... choć jak
    teście są nie do końca przyjaźnie nastawieni do zięcia ... ;)
    ... to i tak co by ten nie zrobił / wybrał... to będzie źle.

    Ale dobrze, że mieszkają dość daleko (300km) i w sumie rzadko
    do nas zaglądają ;).

    Pozdrawiam,
    Aleksander.