  • Data: 2013-05-27 13:42:00
    Temat: Re: Patrol interwencyjny
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 27 maja 2013 11:20:03 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > W dniu niedziela, 26 maja 2013 19:50:40 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > A odnośnie śmiecenia- użytkownik Tami jakoś nigdy nic na temat budowania na grupie
    pl.misc.budowanie nie napisał, śmieci tylko grupę swoimi uwagami na temat kodowania
    i cytowania w goglegroups.

    Z ust mi to wyjąłeś. Chciałem sprawdzić jakie Tami ma osiągnięcia merytoryczne. Widzę
    że ująłeś mi pracy bo już nie muszę sprawdzać. Dobrze że jest net i grupy dyskusyjne.
    A źle że korzystają z niego jacyś niedowartościowani. W komunie było by im dobrze,
    zapisali by się do ORMO i pouczali by wszystkich.