  • Data: 2013-05-30 20:39:22
    Temat: Re: Patrol interwencyjny
    Od: "tadeusz" <t...@w...pll> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <k...@g...com> typed:

    > Nieładnie bo śmieć tadziu się włamał na moją skrzynkę.

    No widzisz jak nie warto wojowac, wpadles na swojego, uwazaj bo Ci komputer
    przefiltruje.

    > Na Twoją też może się włamać.

    Kto sie moze wlamac?

    > Mogłem usunąć ale nie zrobiłem tego bo chciałem sprawdzić czy

    Co mogles usunac, za glupi jestes.

    > znajdzie się jakiś chuj osrany co na 100% będzie wiedział że nie ja
    > pisałem a i tak to wykorzysta.

    Kazdy wie, ze to ty pisales, masz pecha, ze akurat dzisiaj Ci stanal.
    Zawin go w recznik.

    > I się znalazł taki chuj złamany. Lepiej Ci?

    Kto sie znalazl, pokaz to, udowodnij to, kto to jest. Nie rzucaj oskarzen na
    prawo i lewo, bo to zemsci sie na Tobie.
    Pokaz, ze jestes zatwardzialy internauta - udowdnij, ze jestes taki bystry
    jak woda w klozecie.