  • Data: 2013-06-20 18:34:23
    Temat: Re: Patrol interwencyjny
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 26 maja 2013 00:43:18 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:
    > Potrzebuję przez jakiś czas zabezpieczyć budynek.
    >
    > Jakich cen powinienem się spodziewać od firm ochroniarskich.
    >
    > Wdzięczny będę za informacje. Miasto Łódź.

    Alarm założony trzy dni temu i działa. Cena abonamentu w jednej z firm z łodzi 36
    złotych na miesiąc. Do tego dochodzi duża zniżka u ubezpieczyciela. Za równowartość
    dwóch paczek fajek miesięcznie nie warto inwestować w drogie zamki, tym bardziej że
    nie wymagają żadnych atestowanych zabezpieczeń. Sprawdziłem ich wywołując sztuczny
    alarm. Zadzwonili od razu i spytali czy odwołuję czy mają przyjechać. Koszt założenia
    instalacji alarmowej 600 złotych. Umowa na trzy lata dzierżawa nadajnika 1zł za cały
    okres. Mnie się podoba.