  • 1. Data: 2011-06-16 16:02:37
    Temat: Re: Patron grupy na 2011- głosowanie przedłużone!!
    Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>

    moon napisał:
    &gt; no to tak, dla formalności rzuć tę listę na druty i popatrzymy...

    Nie przewiduje tego regulamin....;-)

    Dotychczas podano jedynie dwie kandydatury:
    -trzmiel
    -pszczoła
    i obie mają obecnie jednakową liczbę głosów!
    Zachęcam do głosowania, gdyż kończy się kolejny dodatkowy okres głosowania, a
    jak nie było następnych głosów, tak nadal nie ma!!

    Czyżby, pomimo ogłoszonego głosowania, nie zostanie wybrany patron tego roku
    ogrodniczego?

    Komisja Skrutacyjna

  • 2. Data: 2011-06-16 16:59:11
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:55fa.00000214.4dfa291d@newsgate.onet.pl...

> [...]
    > głosowania, a jak nie było następnych głosów, tak nadal nie ma!!
    > Czyżby, pomimo ogłoszonego głosowania, nie zostanie wybrany patron tego

    Hejka. Chyba trzeba sięgnąć po wypróbowane rozwiązania, że w takim
    wypadku głos przewodniczącego liczy się podwójnie. :-)
    Pozdrawiam socrealistycznie Ja...cki

  • 3. Data: 2011-06-16 23:45:40
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    W dniu 6/16/2011 6:02 PM, Jerzy Wierzchnicki wrote:
> [...]
    > jak nie było następnych głosów, tak nadal nie ma!!
    >
    > Czyżby, pomimo ogłoszonego głosowania, nie zostanie wybrany patron tego roku

    Mało się udzialam, więc taki grupowicz z doskoku ze mnie, ale jeśli
    jeszcze można, to ja na trzmiela - fajnie mi buczą w agastache ostatnio,
    to niech mają.

    Pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 4. Data: 2011-06-17 05:38:28
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 17 Cze, 01:45, Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie> wrote:
    > Mało się udzialam, więc taki grupowicz z doskoku ze mnie, ale jeśli
    > jeszcze można, to ja na trzmiela - fajnie mi buczą w agastache ostatnio,
    > to niech mają.

    Przebijam pszczołą :]

    Pzdr.
    L.

  • 5. Data: 2011-06-18 14:06:32
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    W dniu 2011-06-17 07:38, Lisciasty pisze:

    > Przebijam pszczołą :]
    >
    > Pzdr.
    > L.
    No to trzmiel.