  • Data: 2012-04-29 14:38:51
    Temat: Re: Pęknięty komin ceramiczny - decyzja reklamacji
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-29 11:38, Marek Dyjor pisze:
    > żle wykonana instalacja

    czemu?
    W rzeczonym przypadku wlasciciel jest zachwycony. Ma mozliwosc
    regulowania i sam taka tempereture ustawia...

    Choc znam (ale juz ze slyszenia) przypadki, gdzie faktycznie instalator
    sie nie popisal i zafundowal ludziom "patelnie podlogowa" :-)

    > nieszczelna instalacja, źle wykonana.

    Ale my tu o stereotypach a nie o jakosci instalacji :-) A ja jednak
    czesciej slysze o wybuchach i smrodzie a nie o truciu...
    BTW - gaz jest w mniejszym stopniu trujacy jako gaz. Bardziej truje nas
    to, ze jak gazu jest sporo, to automatycznie tlenu jest mniej...
    Inna inszosc to oczywiecie spalanie gazu i podstepny mordeca - czyli czad.

    Pozdro

    Maseł