    From: "Maniek4" <s...@c...chrl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pianka pistoletowa - co źle robię?
    Date: Thu, 6 May 2010 00:55:40 +0200

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:hrskuq$lhb$1@inews.gazeta.pl...

    > wystarczyłoby mi, żeby piana leciała równym, dziarskim strumieniem, a nie
    > popierdującym strumyczkiem, za pomocą którego nad każdą 1-2centymetrową
    > szparą trzeba kilka minut spędzić układając w niej ów strumyczek w esy
    > floresy...

    Przyczyn moze byc kilka.
    Po pierwsze, dobry ale nie zawsze pistolet, slowem moze trafiles na kiepski
    egzemplarz, choc ja uzywam takiego od dwoch lat wykorzystujac przy
    ociepleniu posadzki, stropu, rur w scianach kilku juz kartonow pianek.
    Zawsze w ten sam sposob, konczy sie piana zakladam druga i nie zdejmuje
    nawet przez pare miesiecy do czasu az sie skonczy. To o czym piszesz wyglada
    na zaklejony pistolet, czyli po drugie, zaklejnony pistolet. Czyszczenie
    czyscikiem nic nie daje, jak piana zaschla w srodku. Musisz odkrecic iglice
    z tylu pistoletu, wyjac calosc razem ze sprezyna, oczyscic dokladnie srodek
    i iglice, zawor zwrotny kulowy tu gdzie sie naklada piane, odkrecic i
    oczyscic koncowke ktora wylatuje piana i powinno byc dobrze. Jak nie wyp...
    ten pistolet i kup drugi taki sam, bo to dobre pistolety za 36zl.
    Po trzecie, kiepska piana, ale to nie ten przypadek.
    Po czwarte, jest zima, piana sie rozpreza, stygnie i spada cisnienie w
    puszce, ale to nie ten przypadek. :-)

    Pozdro.. TK