  • Data: 2022-01-21 20:24:57
    Temat: Re: Piec do pieczenia chleba/pizzy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 21 stycznia 2022 o 12:48:39 UTC+1 Mateusz Bogusz napisał(a):
    > Jak już Cię tak bardzo to interesuje, to mleko zdarza mi się kupować w
    > sklepie (Turvita 3,9%). Ale głównie od kobitki co we wtorki i czwartki
    > podjeżdża starym citroenem i sprzedaje w 1,5l butelkach po muszyniance.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Mateusz Bogusz
    Butelki po Muszyniance ma wyjmowane że śmietnikow. Nie wiadomo z jakim parchem był
    ten co z takiej butelki pił. Umyte a raczej opłukane w wiaderku w tej samej wodzie co
    10 butelek wcześniej. Jak krowa chora to chłop mleka do mleczarni nie odda bo by go
    złapali i zniszczyli. Ale doic krowę trzeba. I nie po bożemu mleko w kanał wylać. Ale
    miastowy baran kupi wszystko. To mu się sprzeda z przekroczeniem antybiotyków,
    żółtaczką, od krowy chorej na gruźlicę albo raka. Do tego krowie mleko bez obróbki
    pozbawiającej go składników jakich potrzebuje rozwijający się cielak średnio nadaje
    się do spożywania przez ludzi.