    From: Rentier <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Piec gazowy i pod??czenie
    Date: Thu, 24 Jun 2010 20:49:36 +0200

    > mam podci?gniety gaz do ?ciany budynku. Pozostaje wiec tylko kwestia jego
    > wprowadzenia do ?rodka, pod??czenia do pieca i kuchenki i (chyba?) odbiór
    > przez gazownie. Powiedziano mi, ?e musze zleciae to firmie, nikt z gazowni
    > sie tego nie podejmie. Ponoae powinien byae do tego projekt wraz z
    > uzgodnieniami. Czy faktycznie tak jest? Ile to mo?e kosztowaae (najchetniej
    > na terenie Dolnego ?l?ska).
    Projekt,opinia kominiarza-->starostwo -->pozwolenie na budowę, niestety. Potem
    dziennik budowy i
    kierbud.Protokoły szczelności i kwity od instalatora rur gazowych.Odbiór przez
    kominiarza i gazownię.
    Pozwolenie na budowę + odbiór całości zapłaciłem 1500zł.Ale gazomierz już miałem.
    Nie wiem czy czegoś w tych procedurach nie pominąłem..