  • Data: 2012-10-05 22:10:41
    Temat: Re: Piekarnik Beko
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 05 Oct 2012 21:55:57 +0200, Aicha napisał(a):

> [...]
    kanalizację. To że ktoś nie ma siły w domu nie znaczy że tak będzie zawsze. Postęp
    jest nieunikniony.

    > IMO lepsze jest, jak nie ma prądu i nie działa telefon! I internet :)
    > Wtedy jednak postęp techniczny w mobilnych telefonach jest jedynym
    > ratunkiem.

    MYLISZ SIĘ.
    U nas Orange ma tak kiepski zasięg, że już wolę dzwonić z kafli. Trzy
    zgłoszenia o braku zasięgu, a za każdym razem na drugą dobę "po" - telefon
    z "technicznego" z suchym zawiadomieniem, że zasięg już jest.
    No tia, skoro się dodzwonili, no to jest :->
    A że telefon musi leżeć na szafie w łazience na piętrze, bo tam jest
    zasięg...
    (by XL)