    From: Robert G <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Piła łańcuchowa z biednej bronki.
    Date: Tue, 15 May 2012 10:08:13 +0200

    Użytkownik 4CX250 napisał:
    > Sąsiad zamówił 6 kubików drewna. Nie byłoby nic w tym dziwnego ale
    > zauważyłem że nie jak zwykle ciętego i rąbanego lecz w metrówkach.

    Też kupiłem 3 m buka w metrówkach. Pociąłem sobie to już i porąbałem. Ot
    tak dla pucu do piecyka - niech sobie schnie, bo z budowy mam jeszcze
    sporo :-))).

    Ale co do samej piły, to mam też jakąś noname z prowadnicą i łańcuchem
    oregon - elektryczną - 2,2 kW, ale żebym był zadowolony to nie powiem.
    Od początku były problemy, bo producent w celu niby to zabezpieczenia
    zastosował jakieś sprzęgiełko, które w momencie wyłączania piły miało
    zatrzymywać natychmiast łańcuch... No właśnie miało.

    W praktyce po kilkudziesięciu rżnięciach sprzęgiełko rozłączyło
    mechanizm na stałe :-P i kombinowaliśmy to z reklamacjami - bez efektu w
    postaci naprawionej piły - to wreszcie w postaci sprzęgnięcia tego gówna
    na sztywno.
    Moje 3 metry przestrzenne udało mi się zerżnąć - chyba trzy ostatnie
    grube zostały - i piła znowu rozłączyła napęd.

    Tyle warte są piły za 250 złotych. Jak nie uda mi się tego sprządz z
    powrotem tak, żeby piła zadziałała, to rozejrzę się może za jakąś
    makitą... ale koniecznie też elektryczną hehe...

    pozdrawiam
    Robert G.