  • Data: 2012-05-15 10:39:38
    Temat: Re: Piła łańcuchowa z biednej bronki.
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik 4CX250 napisał:

    > Co znaczy bez efektu?

    A no... bez.
    odsyłałem piłę do reklamacji i wróciła, a potem znowu to samo - ucięła
    może z pięć polan, albo max dziesięć...
    Na te wysyłki bym więcej wydał, niż znowu na piłę :-P

    Ja ostatnio się nauczyłem rozmawiać z nieuczciwymi
    > sprzedawcami tylko za pośrednictwem federacji konsumentów.

    Tyż można, tylko to już ze cztery lata było i dokąd się piły nie używa
    'mocniej' to gra, ale jak bukowe kloce po 30-40 cm średnicy są do
    pocięcia, to już piła wymięka. I co z tego, że markowy łańcuch i
    prowadnica, silnik mocny jak koń, a sprzęgiełko gówniane...

    Taki detal.

    pozdr
    Robert G.