    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Piorunochron czy przywoływać piorunów?
    Date: Mon, 20 May 2019 08:47:36 +0200

    On Sun, 19 May 2019 21:56:14 +0200, "SpiskowyMocny"
    <T...@p...o2.pl> wrote:
    > No więc policz mi jaką moc jest w stanie odprowadzić bez odparowania
    > centymetrowy drucik stalowy? I porównaj to z mocą pioruna.

    A dlaczego ma nie odparować?? Właśnie po to on jest! Na siebie ma
    przejąć cała energię. Prościej wymienia się piorunochron niż komin
    czy zniszczony budynek. Przedstawiasz typowy łągięwizm, mylnie
    zakładasz, że coś co ma chronić ma jednocześnie przetrwać, przez co
    wyciągasz fałszywe wnioski co do założeń. Nic z tych rzeczy.

    --
    Marek