    From: <test>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <5cec0150$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cec10ab$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cec1565$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cec69db$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Piorunochron czy przywoływać piorunów?
    Date: Tue, 28 May 2019 16:11:11 +0200

    Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >A czemu prowadząc piorunochron nie wolno zaginać przewodów tylko
    >prowadzić możliwie proso? To z powodu ruchu elektronów po okręgu. Ich
    >pęd zamienia się wtedy w moment pędu, a jak wiemy moment pędu jest
    >ściśle kwantową wielkością proporcjonalną do h/2pi. Inaczej mówiąc
    >elektron przyspiesza ale nie prostolinijnie ale po okręgu, identycznie
    >jak ruch ciała po okręgu. To przyspieszenie powoduje emisję fotonu.

    Ojaciekrece, nie przyuważyłem, prawdziwa perełka usenetu. Mogę do
    sygnaturki?

    BTW Słyszałeś, że elektrony orbitując w atomie ciągle "przyspieszają ale nie
    prostolinijnie ale po okręgu, identycznie
    jak ruch ciała po okręgu" i "To przyspieszenie" ___NIE___ "powoduje emisję
    fotonu."?
    Słyszałeś o tym młocie?

    Młodzież niechaj podziękuje tym tępym kmiotom, siedzącym tu całe dnie i
    propagującym bądź broniącym debilizmów głoszonych przez kikiego i innych
    Dorochowiczów.
    A inżynierów brakuje, i będzie coraz gorzej, dzięki debiliozie internetowej.

    Wstyd, dla całego pl.misc.budowanie. Tfu!
    Wstyd. Dobrze, że już tu rzadko bywam.