  • Data: 2009-05-19 14:43:02
    Temat: Re: Pistolet do fugi?
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:15zty0kwl2gb6.1xmorunw5zakm.dlg@40tude.net...

    > Od kafelków :)

    Fachowiec od kafelków, choć także robi wszystko co jest potrzebne w
    wykończeniówce tzn. gips-karton, malowanie, ale w kafelkach się
    specjalizuje. Wszystko co robi, robi naprawdę perfekcyjnie.

    > Jesteś z Krakowa?

    To nie ja zajmuję się tymi kafelkami. Niestety ani ja, ani kafelkarz nie
    jesteśmy z Krakowa. Jesteśmy z Cz-wy.

    > Bzdurzysz :) Jak ktoś nie umie w ten sposób zrobić, to będzie brzydko. Ja
    > zapewniam jednak, że przy odrobinie wprawy wyjdzie pieknie :)

    Trochę widzę na budowach jak robią kafelkarze. Większość z nich właśnie robi
    paluchami i w 90% wygląda to tragicznie.
    Może też jestem zbyt wymagający, bo nauczony jestem jakości tego kafelkarza,
    który robił u mnie.

    > Ciekawy patent.

    To właśnie jest metoda, którą on mnie nauczył i sam już kilka razy
    przetestowałem z bardzo dobrym skutkiem.