  • Data: 2010-08-01 08:25:08
    Temat: Re: Pistolet do malowania
    Od: "lato" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam,
    > Ponieważ czeka mnie malowanie ścian, a nie bardzo lubię wałek :) więc
    > zastanawiam się nad czymś takim:
    > http://tnij.org/hr28
    > lub
    > http://tnij.org/hr29
    >
    > Czy ktoś ma/używa/poleca?
    > Głównie interesuje mnie do malowania ścian farbami
    > emulsyjnymi/lateksowymi.
    > Mam nadzieje, że da się tym zastąpić wałek.

    hehe, właśnie jestem po malowaniu, jakieś 2 tygodnie temu też zastanawiałem
    się dokładnie nad tym pierwszym pistoletem ale zrezygnowałem bo:
    -nawet na filmie widać że ma małą wydajność
    -cena wysoka
    -trzeba zasłaniać meble bo pyli
    -nadaje się do małych detali typu jakieś drzwi

    ostatecznie kupiłem zwykły dobrej jakości wałek malarski i śmignąłem cały
    18m2 pokój łącznie z sufitem w 3 godziny

    IMO NIE WARTO kupować takiego sprzętu