    From: Moorek <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Pistolet do malowania
    Date: Wed, 4 Aug 2010 22:56:48 -0700 (PDT)

    On 31 Lip, 21:55, " Janusz" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Ponieważ czeka mnie malowanie ścian, a nie bardzo lubię wałek :) więc
    > Czy ktoś ma/używa/poleca?
    > Głównie interesuje mnie do malowania ścian farbami emulsyjnymi/lateksowymi.

    Jeżeli nie masz całego bloku do malowania to zostań przy wałku.
    Jedyny dobry sprzęt do malowania emulsją który sobie poradzi to
    agregat malarski np wagner
    ale koszt takowego to prawie 2000zł.
    Jeżeli masz spory domek do malowania i nie chce ci się zatrudniać
    ekipy i na dodatek masz kasę to polecam.
    Mam podobny, maluje się nierozcieńczoną emulsją jak bajka - te małe
    agregaciki nie dadzą rady.

    Pokój o wys 3,8m i powierzchni 30mkw objechałem z sufitem w 30-40 min
    poszło 30l-40l farby.
    Już dokładnie nie pamiętam czy 3 czy 4 wiadra farby.

    Pozdrowienia