eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePłaciła 350 zł za ogrzewanie. Kupiła fotowoltaikę, będzie płacić 1,5 tys. zł https://businessinsider.com.pl/technologie/nowe-technologie/rachunki-ostro-w-gore-mimo-fotowoltaiki-i-pompy-ciepla-rzad-wystawil-nas-do-wiatru/jr4bnrw › Re: Płaciła 350 zł za ogrzewanie. Kupiła fotowoltaikę, będzie płacić 1,5 tys. zł https://businessinsider.com.pl/technologie/nowe-technologie/rachunki-ostro-w-gore-mimo-fotowoltaiki-i-pompy-ciepla-rzad-wystawil-nas-do-wiatru/jr4bnrw
  • Data: 2024-01-01 14:03:25
    Temat: Re: Płaciła 350 zł za ogrzewanie. Kupiła fotowoltaikę, będzie płacić 1,5 tys. zł https://businessinsider.com.pl/technologie/nowe-technologie/rachunki-ostro-w-gore-mimo-fotowoltaiki-i-pompy-ciepla-rzad-wystawil-nas-do-wiatru/jr4bnrw
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday 1 January 2024 at 11:11:53 UTC+1, heby wrote:
    > Brednia. Masa ludzi płaci wiecej dla świętego spokoju, z przyczyn
    > artystycznych, sentymentalnych itd itp. To zachowanie charakterystyczne
    > dla bogatych spoleczeństw. Mogłeś przeoczyć.
    > Widzę, pytam.
    jski-ranking-zamoznosci-polska-bardzo-daleko-wielkie
    .html?disableRedirects=true
    a-bogaci-sie-coraz-wolniej-na-tle-ue-ekonomisci-prze
    z-bledy-w-polityce
    na-zycie-38-procent-ponizej-sredniej-europejskiej-86
    35308.html
    > Standardowo pochwaliles się niepojmowaniem prostych terminów.
    >
    > To, że rozwijamy się wolniej niż chcemy nie oznacza, że się nie rozwijamy.
    >
    > To, że tempo rozwoku spada, nie oznacza ze jest ujemne.
    >
    > To że są bogatsi od nas nie oznacza że jesteśmy biedni.
    >
    > Nie pracujesz przypadkiem w ministerstwie finansów? Kilka miesiecy temu
    > widzialem tam podobny poziom niepojmowania podstawowej ekonomii, kiedy
    > mówili że ceny nie rosną bo inflacja nie rośnie.
    z wielkich miast jak sie rozwarstwi to sie zacznie zlodziejstwo i rozbojnictwo,
    szczegolnie jak nie bedzie czym sie ogrzac albo za co zaplacic prad.
    > Mówisz już jak typowy bolszewik. Jeszcze tylko żeby Lenin żył, to by
    > tych wszystkich kułaków rostrzelał.
    hawiry nie obrobia zeby zlom sprzedac...
    > Zakładajmy, że obrobią. Co to zmienia w temacie? Sugerujesz, że
    > powinienem zmienic zdanie z powodu pojedynczego zdarzenia które nie
    > wpływa na statystykę i nie jest zwiazane z tematem? Nie, aż tak głupi
    > nie jestem.

    To za tłómok niekumaty, gópszy od buta z lewej nogi

    Uczestniczyłem w szczycie klimatycznym Dubaju
    i kasa, bogactwo jest dzisiaj w Azji, Afryce,
    a Europa to wielka bieda, zacofanie, stagnacja gospodarcza
    i Brókselka tylko czeka aby ogłosic likwidację państw w Europie Wschodniej
    i zamianę ich w Euroregiony, tak jak planowała 40 lat temu,
    pod mimieckim zarządem

    Dzisiaj zarobki to 100.000 $/euro rocznie a nie marne 14.000-17.000