eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePłaciła 350 zł za ogrzewanie. Kupiła fotowoltaikę, będzie płacić 1,5 tys. zł https://businessinsider.com.pl/technologie/nowe-technologie/rachunki-ostro-w-gore-mimo-fotowoltaiki-i-pompy-ciepla-rzad-wystawil-nas-do-wiatru/jr4bnrw › Re: Płaciła 350 zł za ogrzewanie. Kupiła fotowoltaikę, będzie płacić 1,5 tys. zł https://businessinsider.com.pl/technologie/nowe-technologie/rachunki-ostro-w-gore-mimo-fotowoltaiki-i-pompy-ciepla-rzad-wystawil-nas-do-wiatru/jr4bnrw
  • Data: 2024-01-01 11:11:48
    Temat: Re: Płaciła 350 zł za ogrzewanie. Kupiła fotowoltaikę, będzie płacić 1,5 tys. zł https://businessinsider.com.pl/technologie/nowe-technologie/rachunki-ostro-w-gore-mimo-fotowoltaiki-i-pompy-ciepla-rzad-wystawil-nas-do-wiatru/jr4bnrw
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 01/01/2024 02:24, ptoki (ptoki) wrote:
    > A ci o ktorych piszesz to debile bo normalny czlowiek dla sportu nigdy placic
    wiecej niz musi nie lubi.

    Brednia. Masa ludzi płaci wiecej dla świętego spokoju, z przyczyn
    artystycznych, sentymentalnych itd itp. To zachowanie charakterystyczne
    dla bogatych spoleczeństw. Mogłeś przeoczyć.

    > Ta, tak sobie mow.

    Widzę, pytam.

    > Ta, szkoda mi siebie ze se tak to tlumaczysz. No nic, oby ci sie darzylo bo
    wskazniki mowia cos innego:
    > https://wyborcza.biz/biznes/7,182270,29113250,europe
    jski-ranking-zamoznosci-polska-bardzo-daleko-wielkie
    .html?disableRedirects=true
    > https://www.rp.pl/dane-gospodarcze/art39211901-polsk
    a-bogaci-sie-coraz-wolniej-na-tle-ue-ekonomisci-prze
    z-bledy-w-polityce
    > https://www.bankier.pl/wiadomosc/Tyle-w-Polsce-mamy-
    na-zycie-38-procent-ponizej-sredniej-europejskiej-86
    35308.html

    Standardowo pochwaliles się niepojmowaniem prostych terminów.

    To, że rozwijamy się wolniej niż chcemy nie oznacza, że się nie rozwijamy.

    To, że tempo rozwoku spada, nie oznacza ze jest ujemne.

    To że są bogatsi od nas nie oznacza że jesteśmy biedni.

    Nie pracujesz przypadkiem w ministerstwie finansów? Kilka miesiecy temu
    widzialem tam podobny poziom niepojmowania podstawowej ekonomii, kiedy
    mówili że ceny nie rosną bo inflacja nie rośnie.

    > Tyle ze warszawa w 2022 miala EUR14,900, a w 2023 17600 wiec te wzrosty to bogaci z
    wielkich miast jak sie rozwarstwi to sie zacznie zlodziejstwo i rozbojnictwo,
    szczegolnie jak nie bedzie czym sie ogrzac albo za co zaplacic prad.

    Mówisz już jak typowy bolszewik. Jeszcze tylko żeby Lenin żył, to by
    tych wszystkich kułaków rostrzelał.

    > Ale podejrzewam ze na tobie to wrazenia nie robi, a przynajmniej do czasu az ci
    hawiry nie obrobia zeby zlom sprzedac...

    Zakładajmy, że obrobią. Co to zmienia w temacie? Sugerujesz, że
    powinienem zmienic zdanie z powodu pojedynczego zdarzenia które nie
    wpływa na statystykę i nie jest zwiazane z tematem? Nie, aż tak głupi
    nie jestem.