    From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Plan zagospodarowania a nietypowy budynek - kopuła
    Date: Sat, 2 Nov 2013 22:55:20 +0100

    news:nxcdnnoa4vy1$.dlg@myjk.org...

    > Piję do tego, że przepisy są zaostrzane tym bardziej, im bardziej
    > ludzie
    > kombinują -- vide przykład hotelu obok mnie, który figuruje jako dom
    > jednorodzinny. Zbudowali lokal usługowy, pomimo wyraźnych restrykcji.
    > Wina
    > prawa? Nie, prawo jest jasne. To wina człowieka, który idzie pod prąd
    > mimo
    > wszsytko. Przecież widzi jakie są przepisy, że stawia budynek tuż obok
    > domów jednorodzinnych i ma w nosie, że co weekend jak ludzie chcą w
    > swoich
> [...]

    Ale jak co 100m stoi kościół, w którym już od 6 rano napierd.... w
    dzwony, żeby baranki niosły daniny to jest OK?
    Jak sądsiedzi już od 6 rano, aż do późnego wieczora, nawet do 23 "jadą"
    na zmianę raz z jednej, a raz z drugiej strony kosiarkami i piłami
    spalinowymi to też jest OK? Jak co weekend sąsiedzi grilują i blują do
    1-2 w nocy przy muzyce to jest OK?
    Jeżeli chodzi o hałas w domach weselnych to obecne technologie
    zapewniają wybudowanie takich budynków, aby nie był on dokuczliwy dla
    najbliższego otoczenia. Dlaczego niby tego typu działalność ma być
    zabraniana? Proszę bardzo, chcesz buduj dom weselny, ale w określonej
    odległości od tego domu weselnego poziom natężenia hałasu nie może
    przekroczyć wartości określonej normą. Niedaleko mojego domu jest takich
    kilka domów weselnych i powiem Ci, że więcej hałasu jest od samochodów
    jeżdżących ulicami jak z tych obiektów. Sale są klimatyzowane, dlatego
    okien się tam nie otwiera, a i drzwi są podwójne i zamykane.
    Co zaś się tyczy planów zagospodarowania to raczej nie uświadczysz
    takich, w których napisane jest "tylko i wyłącznie domy mieszkalne". W
    prawie 100% plany takie zezwalają na prowadzenie nieuciążliwej dla
    otoczenia działalności gospodarczej. Kwestią jest czy takie prowadzenie
    hotelu czy też domu weselnego jest uciążliwe czy nie, a może to po
    prostu tylko zwykła, sąsiedzka zawiść?