  • Data: 2014-01-13 17:57:58
    Temat: Re: Plan zagospodarowania a nietypowy budynek - kopuła
    Od: u...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Hej, znalazłem Twoj post i myślę ze dałoby sie zrobić to tak: składasz pismo
    zgłoszenia budowy budynku gospodarczego o pow.25m2 (r=2,8m i h=4,8 / co daje
    mozliwość realnych 40m2 uzytkowego) tu czekasz miesiąc i jak nie przychodzi pismo z
    jakąś odmową to budujesz w tym samym czasie składasz wniosek o dopuszczenie w
    warunkach zabudowy kopułe np, 80m2 realne 160m2 (r=5m, h=7m) w oparciu o sąsiadujący
    budynek gospodarczy i jest to spujność zabudowy na działce; te zgłoszenie to do
    urzędu gminy albo starostwa. Myślę że jak sie zdecydujesz na jakieś rozwiązanie to
    bedę w stanie pomoc postawić taki budynek. Zajmujemy sie tym zawodowo : ]
    www.alterpro.pl albo www.universalecology.tk (tymczasowe strony) Powodzenia T.P.S
    UniversalEcology