  • Data: 2010-11-04 13:27:37
    Temat: Re: Plyta indukcyjna
    Od: "Tomek" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zauwaz, ze jakos kuchni weglowych juz nikt nie uzywa a jeszce nie tak
    > dawno slyszalem od kogos, ze nie ma to jak potrawy gotowane na weglu i
    > drewnie.

    w kazdej dziedzinie sa jacys "-file" co twierdza ze np jest kolosalna
    roznica miedzy kablami glosnikowymi po 30 i 130zl/m :)

    > A garnki masz? Podobno njalepsze to te od Solingena za 15k PLN. a jak
    > sioe dorzuci kilka niezbednych nie z kompletu to wymieniasz nowa
    > kuchnie na komplet garnkow i dopiero wtedy mozesz gotowac :-)

    a te z ikei moga byc? za pare stowek da sie zrobic zestaw wystarczajacy
    przecietnemu uzytkownikowi kuchni.

    Podsumowujac, ja tam nie widze jakis wielkich wad indukcji i goraco polecam
    wszystkim, ktorzy mnie pytaja o opinie. Do gazu nie wroce nigdy.

    --
    Tomek