    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Płyta indukcyjna
    Date: Sun, 7 Nov 2010 20:21:09 +0100

    news:4cd67f59$0$22794

    > Kosztują prawie tyle samo co inne płyty.

    Nie rozmawiamy tu o kosztach a o roznicach i wygodzie.

    > Timer jak dla mnie to obowiązkowe wyposażenie. Gdyby był dostępny od
    > zawsze, to wielu pożarów by wogóle nie było.

    Timera to ja uzywam do gotowania jajek. O wiele bardziej chwale sobie
    automatyczne gotowanie.

    > Dałem przykład kuchenki za 80 zł, żeby pokazać że to nie jest jakaś
    > kosmiczna technika.

    Napisales, ze lepsza regulacja, lepsze wyposazenie i nic o technice.
    Odnioslem sie wylacznie do regulacji, bo tu akurat moze byc co najwyzej tak
    samo.

    > Może masz przyzwyczajenia?

    Nie mam zadnych przyzwyczajen, bo nigdy nie mialem kuchni gazowej, za to
    cale zycie uzywam kuchni elektrycznych. W tym temacie indukcje uwazam za
    milowy krok w doganianiu wlasnie kuchni gazowych.

    > Powtórzę, że np Teka ma ustawienie "lo", potem od 1 do 12 i "P". Na razie
    > używam parzystych, bo mam ją dopiero parę miesiecy. Wg mnie stopni
    > regulacji jest zbyt dużo. Najczęściej używam P do zagotowania, a potem
    > 6-12. Poniżej 6 zmiany są tak płynne i niewielkie, że trudno je wyczuć.

    Moja ma 9 stopni regulacji i uwazam, ze tej plycie to w zupelnosci
    wystarczy. Mialem wczesniej tansza rowniez z 9 stopniami i tam niestety byla
    to porazka. Plyta plycie nie rowna.

    Pozdro.. TK