  • Data: 2013-10-29 15:06:05
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, October 29, 2013 2:29:33 PM UTC+1, Kris wrote:
> [...]
    wygodniejsze niż +/- - na przykład EHD 60150 chyba z electroluxa takie >ma.

    > Ok 30% droższa ale poczytam co to te slidery.

    Generalnie mozesz zejsc z moca jednym dotknieciem, nie musisz trzymac palca na
    plusie/minusie (wkurzalo mnie to jeszcze w ceramicznych plytach).

    >wentylacyjne.
    >
    > Sam siebie dopilnowac więc będe musiał;)

    Przy indukcji to ważne - musi się mieć jak wentylować bo niejeden zjarał sobie źle
    zabudowaną płytę :)

    > "9. Montaż sprzętu wymagającego specjalistycznego podłączenia do sieci gazowej lub
    elektrycznej może być wykonany wyłącznie przez osoby posiadające odpowiednie
    uprawnienia pod rygorem utraty gwarancji."

    > Ciekawe czy płyta indukcyjna wymaga "specjalistycznego podłączenie"?

    HGW - generalnie wiem że firmy różnie do tego podchodzą; Electrolux na przykład
    chciał ekstra kasę za przełożenie drzwi w lodówce, kupiłem LG i serwisanci
    przyjechali i zrobili to za darmo.

    mucher