  • Data: 2013-10-29 15:09:02
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:l4oa3v$ked$1@node2.news.atman.pl...
    > Reszta to kwestia gustu - ramka, brak ramki i pionowa krawędź lub szlif -
    > co kto lubi.

    Osobiście uważam, że z ramką jest trochę (ale tylko trochę) mniej
    widowiskowo, ale za to o wiele bardziej praktycznie. Miałem taką i taką to
    wiem co mówię.
    Po pierwsze mniejsze ryzyko że garnkiem utrącimy krawędź płyt. Po drugie,
    ramka potrafi zatrzymać sporo zawartości garnka która wykipiała.
    I jeszcze jedno, Zawartość garnka która uda się na wycieczkę po kuchni, gdy
    dotrze do pola sensorów dotykowych, a z ramką jest większe
    prawdopodobieństwo że tu dotrze, wyłącza całą płytę grzejną co działa jako
    pewnego rodzaju zabezpieczenie. Nie wiem jak inne ale moja płyta whirpool
    tak się zachowuje.