    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 31 Oct 2013 23:46:16 -0700 (PDT)
    <7...@g...com>
    <5272dc41$0$2165$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Płyta indukcyjna
    From: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 października 2013 23:40:01 UTC+1 użytkownik nadir napisał:
> [...]
    europie jest to normalny, handlowy produkt. Sprzedawany w tradycyjny sposób a nie u
    domokrążców.

    > A czy Niemcy to zachodnia Europa?
    >
    > W zeszłym tygodniu byłem w kilku sklepach budowlanych i meblowych,
    >
    > większych i mniejszych z wyposażaniem kuchni i nie widziałem tego i
    >
    > podobnego "cuda".
    I co w związku z tym, że ty nie widziałeś?
    Tak na szybko masz tu firmę niemiecką i szwajcarską tym handlującą:
    http://www.muenchenost.dross-schaffer.com/dcontent/s
    hop/home/kontakt
    http://www.kocherhans.ch/kontakt/

    > Zastanawia mnie natomiast, dlaczego, skoro to takie rewolucyjne
    >
    > urządzenie, to jednak nadal w restauracjach stosują konwencjonalny
    >
    > wyciąg od góry?
    Urządzenia przemysłowe mają zazwyczaj inne zadanie niż domowe, ale dobrze
    kombinujesz. Tam gdzie klientom restauracji zależy na tym samym co mają użytkownicy
    domowi, czyli wolna góra, brak zapachów i cicha praca, to instalują właśnie BORA.
    Dzięki temu mogą przyrządzać potrawy na oczach klientów nawet na środku sali
    jadalnej. W Polsce zakupiła to już pewna warszawska knajpa (jeszcze nie zamontowane)
    a planują dwa dobre hotele.
    Na tym filmie http://vimeo.com/48900735 promuje się pewna niemiecka knajpa i około 54
    sekundy możesz zauważyć to urządzenie.