    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Płyta indukcyjna
    Date: Tue, 5 Nov 2013 12:35:56 +0100
    <e...@g...com>
    <8...@g...com>
    <4...@g...com>
    <l58355$c2b$1@usenet.news.interia.pl> <l587q2$91g$1@node2.news.atman.pl>
    <l588uq$ofs$1@usenet.news.interia.pl> <l58c1j$l33$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <l5acm0$mvl$1@node1.news.atman.pl> <l5af39$ch1$1@usenet.news.interia.pl>

    dyskusyjnych:l5af39$ch1$...@u...news.interia.pl...

    > Matko co Ty znowu wypisujesz?

    Maniek, przestań bo już mi brak kulturalnych słów, a nie chcę Cię obrażać.
    Nie masz pojęcia o czym piszesz. Weź sobie dowolny podręcznik projektowania
    albo zapytaj dowolnego wykonawcę z doświadczeniem aby się dowiedzieć że
    kanalizacja nie jest hermetyczna.

    > Jakiego rzedu podcisnienia sie spodziewasz?

    Minimalnego ale to wystarczy.

    > Toz to by predzej ciag wsteczny wentylacji spowodowalo zanim
    > nieszczelnosci rur kanalizacyjnych nabralyby znaczenia.

    A w jaki magiczny sposób nieszczelności "wiedzą" że mają nie mieć znaczenia?
    Fizyki nie przeskoczysz - o tym którędy napłynie powietrze decydują różnice
    w oporach jakie musi pokonać. Owszem jak obok jest garaż z nieszczelną brama
    i otwartymi drzwiami to większość (ale nie całe) powietrze napłynie stamtąd,
    ale jak drzwi do garażu są zamknięte to co? Jak powietrzu dasz znać że ma
    się przeciskać szparą pod drzwiami bo Ty tak chcesz a nie nieszczelnościami
    w kanalizacji?

    Możemy sobie dyskutować o polityce, o wyższości jednych rozwiązań nad
    drugimi, ale proszę nie dyskutujmy o tym czy prawa fizyki czasem działają a
    czasem nie bo ktoś tak chce, albo komuś się wydaje.

    Pozdrawiam
    Ergie