  • Data: 2013-11-05 13:50:13
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:l5aogu$1ci$...@u...news.interia.pl...

    > Nie ja jeden zauwazylem, ze Ty to akurat na wszystkim sie znasz i w kazdym
    > watku masz cos madrego do powiedzenia.

    Napisał ten co częściej się udziela na grupie.

    > Nawet jak cos jest calkowicie pomijalne i bez sensu u Ciebie wyrasta do
    > rangi zyciowego problemu. Tak jak mam udowadniac, ze kanalizacja jest
    > hermetyczna. I co z tego, ze nie jest?

    To że gdy zrobisz podciśnienie to będziesz z niej zaciągał zapachy.

    > Pompuja tam gazy bojowe czy co? Okap i ryzyko smrodu z kanalizacji no wez
    > badz powazny..

    Nie wiesz o czym piszesz.

    > Wystarczy zeby co?

    Żeby w pewnych warunkach śmierdziało z kanalizacji.

    > Nawet nie chce mi sie tego komentowac. Toz to jakas komedia. Masz
    > hermetyczne drzwi do garazu? Wieksze roznice cisnien w kanalizacji
    > spowoduje wiatr za oknem niz wlaczony okap a jakos w domu nie jedzie.

    ROTFL - przypadkiem dobrze napisałeś - tak w wielu domach z wentylacją
    grawitacyjną jak wiatr wieje nie z tej strony co trzeba to jak to ująłeś
    "jedzie".

    > Tak pamietam, ze kilkudziesieciu dB z odleglosci metra nie slyszysz, ale
    > to inaczej jak reszta swiata. Teraz kolejnym zagrozeniem jest podcisnienie
    > w kanalizacji przy wlaczonym okapie. Widac mam bardzo nieszczelna te
    > kanalizacje skoro pokrywek na gniazdkach odkurzacza mi nie podnosi i
    > syfony nie bulgocza.

    Nie brnij, bo schodzisz do poziomu debilnych troli co to krytykują wszystko
    czego na oczy nie widzieli i na czym się nie znają. Rozumiem, że do mnie
    jesteś negatywnie nastawiony bo wielokrotnie prostowałem Twoje bzdury,
    dlatego proszę zrób sobie przerwę i idź zapytaj projektanta albo wykonawcę z
    doświadczeniem, a później pisz dalej.

    Pozdrawiam
    Ergie