    From: <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <c...@g...com>
    <9...@g...com>
    <c...@g...com>
    <2...@g...com>
    <7...@g...com>
    <527a000c$0$2160$65785112@news.neostrada.pl>
    <l5d1vg$u0e$1@usenet.news.interia.pl>
    <527a1f01$0$2184$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    Subject: Re: Płyta indukcyjna
    Date: Wed, 6 Nov 2013 13:22:31 +0100

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:2d1f1493-ead2-4699-9622-39311baf1de0@googlegrou
    ps.com...
    W dniu środa, 6 listopada 2013 11:50:38 UTC+1 użytkownik m...@g...com
    napisał:

    >Już tu dawałem film taki przypadek pokazujący a teraz ten sam przypadek,
    >ale lepiej pokazujący, że z drugie strony nic nie wylatuje:
    >http://www.youtube.com/watch?v=MB0mC8ujTzE

    Z tego co widać na filmie, to w dużym garnku para prawie się nie tworzy, a
    to co jest, pochodzi z małego rondelka włączonego na full.
    Widać też, że każdy ruch przy kuchni powoduje zaburzenie funkcjonowania i
    część oparów nie jest zasysana, co powoduje że osiada na meblach i
    ubraniach zwiedzających.
    Powiedz mi teraz gdzie jest jakiś film który pokazuje zachowanie się kiedy
    przykrywki nie ma, np. przy przyprawianiu albo kiedy wymagane jest ciągłe
    mieszanie, lub przy wekowanu dużych słoików w wysokim garnku.