  • Data: 2013-11-06 14:34:31
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-06 13:58, slavo65 pisze:
    > W dniu środa, 6 listopada 2013 13:46:31 UTC+1 użytkownik m...@g...com

    > Współczuję ci, że się dałeś nabrać marketingowcom i zamiast okapu kupiłeś coś co
    buczy, świeci i zajmuje miejsce

    I kosztuje co najmniej dziesiec razy mniej.
    No ale wez linknij ten film z mniejsza moca wyciagu, mysle, ze wiekszosc
    chetnie sie zapozna. Nie poddawaj sie.

    > ale musisz się z tym pogodzić, że klasyczny okap przegrywa pod każdym względem z
    BORA.
    > Jak już się z tym pogodzisz, to daj znać i wtedy podyskutujemy o tym jak bardzo
    przegrywa.

    Ja mysle, ze doszlismy juz do punktu w ktorym wiemy, ze przegrywa w
    ilosci niepotrzebnie wyrzucanego drogo ogrzanego powietrza. Przegrywa
    tez cena prestizu, bo pewnie trudno bedzie znalezc okap tzw. tradycyjny
    w przypadku ktorego bedzie mozna pochwalic sie taka iloscia wydanych
    nieracjonalnie pieniedzy.

    Pozdro.. TK