    From: <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <2...@g...com>
    <7...@g...com>
    <527a000c$0$2160$65785112@news.neostrada.pl>
    <l5d1vg$u0e$1@usenet.news.interia.pl>
    <527a1f01$0$2184$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <l5dbj2$i9v$1@usenet.news.interia.pl>
    <8...@g...com>
    <527a3a2b$0$2139$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    Subject: Re: Płyta indukcyjna
    Date: Wed, 6 Nov 2013 15:22:13 +0100

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:8d56b775-2221-43a7-a196-6befe517ffbf@googlegrou
    ps.com...

    >Współczuję ci, że się dałeś nabrać marketingowcom i zamiast okapu kupiłeś
    >coś co buczy, świeci i zajmuje miejsce, ale musisz się z tym pogodzić, że
    >klasyczny okap przegrywa >pod każdym względem z BORA.

    Nie zagłębiając się w szczegóły niższości bora od tradycyjnych okapów, no
    może poza jedyną zaletą czyli nie parujących okularów, trzeba podsumować
    temat w taki sposób, zarazem odpowiadając na twoją teorię. Żaden
    marketnigowiec nie musiał mnie namawiać natrętnym spamem ani reklamą na
    grupach dyskusyjnych do zakupu okapu jaki używam. Dzięki temu że producenci
    tradycyjnych okapów mniej poświęcają środków na sekciarski marketing jak to
    ma miejsce w przypadku produktów bora, tradycyjne okapy kosztują średnio 20x
    mniej.

    >Jak już się z tym pogodzisz, to daj znać i wtedy podyskutujemy o tym jak
    >bardzo przegrywa.

    O właśnie... przypomniała mi się jeszcze jedna poważna wada wyciągów bora.
    Tradycyjne okapy wyposażone są w układy które automatyzują funkcje włączania
    oraz regulacjię mocy, zależnie od ilości oparów tak że użytkownik podczas
    gotowania nie musi niczego dotykać włączać regulować. Nawet nie musi
    pamiętać o wyłączeniu okapu bo sam się wyłączy kiedy układ zarejestruje
    niski poziom pary pozwalający na skuteczny ciąg grawitacyjny, czyli bez
    zużywania prądu.