  • Data: 2010-04-24 21:16:08
    Temat: Re: Płyta indukcyjna - podłączenie
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dokładnie sprawdź isntrukcję :)
    Nie ma co spawdzać. Jeśli mam podłączyć dwie fazy to muszę wyrzucić
    istniejący kabel od kuchenki i podłączyć kabel czteroprzewodowy.

    > Nie wiem coś tu pomieszałeś :) skąd te 3x5mm2 ? Chyba że literówka.
    > No właśnie czemu 6x2,5mm2? Znaczy L1, L2, L3 (fazy), N (zero), PE
    > (uzimienie) a ten 6 to rezerwa?

    Mam dwa kable 3x2,5mm2. Wiem, że 2,5mm2 na 6kW przy jednej fazie to za mało,
    dlatego mogę zrównoleglić oba kable. 5mm2 na 6kW już wystarczy. Niemniej
    pierwotnie planowałem podłączenie trójfazowe, dlatego pociągnąłem dwa kable
    3x2,5mm2 (nie miałem akurat 5x2,5mm2).

    Pozdr.
    Krzysiek