    From: MarcinJM <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Plyta kg
    Date: Thu, 08 Dec 2011 10:25:17 +0100

    W dniu 2011-12-08 09:53, Budy pisze:
    > hehe, i sie zaczyna :-) A ja sie skromnie pytam po jaki uj wiatro izolacja
    > ma byae (patrz?c z zewn?trz budynku) POS osb?
    > Tu trzeba t? ?ó?t? folie po prostu wyci?ae co pewnie da sie zrobiae od
    > ?rodka - jesli dawac wiatroizolacje to od zewn?trz i wtedy na to jakies
    > deseczki elewacyjne. A w?asciwie na elewacji co ma byae, sie inwestor niech
    > wypowie.
    > Aha, i co to za rodzaj budynku, bo ja tu czuje problemy - czy to bedzie
    > budynek mieszkalny? Ogrzewany w zimie itd?

    http://ak-mazurski.pl/wp-content/uploads/2011/12/szo
    pa0001_1024_x_768.jpg
    http://ak-mazurski.pl/wp-content/uploads/2011/12/szo
    pa0002_1024_x_768.jpg

    budynek niemieszkalny, ogrzewany sporadycznie

    Folie zolta moge wyciac od srodka, zaden problem.
    Jako elewacje chce uzyc syropianu twardego 3cm, na to klej, siatka, tynk.
    Cyli rozumiem ma byc tak (od zewnatrz) membrana (taka jak na dachu),
    OSB, wełna, paroizolacja, plyta KG (na ruszcie? czy bezposrednio?).

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl