  • Data: 2014-04-15 22:57:58
    Temat: Re: Płytki i tynk gipsowy
    Od: p...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 15 kwietnia 2014 21:19:04 UTC+2 użytkownik Dariusz K. Ładziak napisał:
    > ale po paru latach, po iluś cyklach termicznych i narażeniach
    >
    > mechanicznych okaże się że paru płytek wcale odrywać nie trzeba - same
    >
    > odpadną...

    > Darek

    To ja poproszę o przykładową prezentację. Na tynki gipsowe kleiłem płytki w latach
    90-tych i nie słyszałem do dzisiaj aby odpadały. Przy większych remontach drogowych
    obok bloku, odpadały te klejone za komuny, właśnie na beton. W łazience obok ze
    ścianami równanymi popularnym Goldbandem, nie drgnęły. Znajomi kominkarze, słusznie
    niesłusznie idei nie powtórzę, mieszają od wielu lat CM17 Ceresita z małą ilością
    gipsu Cekola klejąc płytki na obudowy. Nie splajtowali jeszcze :).