  • Data: 2010-07-21 13:05:28
    Temat: Re: Po remoncie mieszkanie sąsiada nie tłumi dźwięków
    Od: dobrov <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-21 09:51, Adam pisze:

    > Od sąsiada usłyszałem tylko tyle, że nic to(wizyta inspektora) nie
    > pomogło i by coś w tym zrobić musiał by się sądzić a nie ma na to czasu,
    > pieniędzy i ochoty.

    A ja jestem zdania, że nie popuszczać - wszyscy jednocześnie powinni złożyć pozwy
    o naprawę oraz zadośćuczynienie za powstały kłopot.

    Ja po niemal roku wożenia się z gnojem (który wyraźnie chciał się wykpić sianem)
    coś tam odzyskałem szczęśliwie bez sądu. Mało ale niech już będzie moja strata.
    A miałem już składać pozew - przyniósł obiecaną (podpisem!) forsę naprawdę
    rzutem na taśmę z opóźnieniem 4.5 miesiąca.