  • Data: 2010-07-21 13:08:53
    Temat: Re: Po remoncie mieszkanie sąsiada nie tłumi dźwięków
    Od: dobrov <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-21 10:36, Adam pisze:

    > To jest oczywiście jedna z metod. Tylko dlaczego ja ma to robić a nie
    > ten, który narobił bałaganu ? :)

    Masz rację. Trzeba się domagać, bo ci na łeb wejdą. Jak się nie uda, to
    przynajmniej nie będziesz sobie pluł w brodę, że jesteś pierdoła ;)

    > Najtaniej? Czyli wezwanie inspektora jest dla wzywającego jakimś kosztem ?

    Inspektor nadzoru budowlanego robił u mnie oględziny "z urzędu" za friko.
    Zostawił kopię protokołu.

    > Mieszkanie mam wysokie na 265cm wiec miejsce jest, ale to przy 80m2
    > bedzie raczej drogą zabawą. Poza tym wydaje mi sie, że dźwięki w dużej
    > mierze przenoszą się też po ścianach a tego już nie udam mi się izolować

    A czy on już położył jakieś panele, dywany, czy tłucze po tej wylewce?
    Jak po wylewce, to sytuację można prawdopodobnie uznać za przejściową.