  • Data: 2009-02-23 21:28:29
    Temat: Re: Podatek od blaszaka?
    Od: "a_r_t_e_c" <a...@m...bsk.vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gnuuem$tvc$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "_a_r_t_e_c_" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>

    > A własnie- moja działka to wg map łaki(wydzłaczony z produkcji rolnej mam
    > tylko teren pod budynkiem) wiec zgłosze to jako pomieszczenie słuzące
    > działalnosci rolniczej;))

    A jesteś rolnikiem ?
    Obecnie kryterium "bycia rolnikiem" określone jest przez wymaganą
    powierzchnię gospodarstwa. W niektórych gminach aby być rolnikiem wystarczy
    1 ha fizyczny, w innych musi być 1 ha przeliczeniowy, w niektórych musi być
    więcej niż średnia powierzchnia gospodarstwa w gminie.
    Konia z rzędem temu, kto wskarze konkretny akt prawny który to precyzuje. O
    ile wiem urzędy traktują sprawę dość uznaniowo opierając się na bardzo
    róznych przepisach, często na uchwałach własnych.
    A więc nawet jak wybudujesz budynek na łące, a twoja działka nie spełnia
    warunków dospodarstwa rolnego, to budynek nie zostanie zakwalifikowany jako
    służący do produkcji rolnej.
    Mi opłacało siędokupić ziemi aby zostać rolnikiem.