  • Data: 2010-09-02 13:25:39
    Temat: Re: Podatek vat nie do odzyskania od przyszlego roku
    Od: "kurdebalans" <moja nazwa@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4c7e56af$0$27030$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "kurdebalans" <moja nazwa@gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Podaj namiar bo nie chce mi się szukać albo zacytuj.
    >
    > Marek

    Art. 5.

    1. Zwrot, o którym mowa w art. 3 ust. 1, dokonywany jest na wniosek osoby
    fizycznejzłożony w urzędzie skarbowym.

    3. Wniosek, o którym mowa w ust. 1, może być składany nie częściej niż raz w
    roku.

    4. Wniosek, o którym mowa w ust. 1, powinien zawierać co najmniej:

    1) imię i nazwisko, numer NIP albo numer PESEL w przypadku gdy osoba
    fizyczna nie posiada numeru NIP, a w przypadku gdy osobie fizycznej
    składającej wniosek nie nadano żadnego z tych numerów - rodzaj i numer
    dokumentu tożsamości tej osoby, w tym również wystawionego w państwie innym
    niż Rzeczpospolita Polska, adres zamieszkania osoby fizycznej, a w przypadku
    małżonków - obojga małżonków;

    [...]

    3) rodzaj poniesionych wydatków, zgodnie z art. 3 ust. 1;

    4) rok rozpoczęcia inwestycji;

    5) wykaz faktur oraz wartość poniesionych wydatków na cele, o których mowa w
    art. 3 ust. 1;

    [...]

    7) oświadczenie o zakresie przeprowadzonego remontu, jeżeli roboty te nie
    wymagają pozwolenia na budowę;

    Przy odrobinie złej woli można zastosować strajk włoski stwierdzajac ze
    wnosek nie spelnia wymogow formalnych.

    Nie demonizuje, skarbowka to nie "wsciekle psy".

    Problem jest wtedy jak skarbowka zalatwic wnosek juz musi a jest jakies
    ucybienie formalne, natomiast podatnik jest nieosiagalny 'na już".

    Pisze sie wtedy w decyzji rozne zeczy zeby zyskac na czasie. W przypadku
    podatnika ktory wierzy w demokracje sprawa idzie do sadu.

    W.