  • Data: 2013-06-02 08:03:25
    Temat: Re: Podkłady kolejowe w ogrodzie
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 1 czerwca 2013 21:28:44 UTC+2 użytkownik Marcin W. napisał:

    > Ok - wiem, że po nagrzaniu do ponad 70 stopni wydziela się niby to świństwo.
    >
    > Dlatego chciałem to zheblować i pomalować normalnym impregnatem.
    I tu wbrew pozorom bedziesz miał największy problem.
    Nie wiem czym to chcesz heblować ale obawiam się ze noże od heblarki nie wytrzymają.
    Taki podkład jest bardzo twardy, pełno w nim piachu, kamyków itp.
    Jakieś 15-20 lat temu ojciec przywiózł kilkadziesiąt takich podkładów na opał.
    Piłowanie tego to była masakra. Tarcze od krajzegi tępiły się na tym masakrycznie. No
    smród zarówno przy cięciu jak i przy paleniu.
    Ja jesienią również przywiozłem sobie 8 podkładów ale będą one służyć jako
    podstawa/fundament pod domek narzędziowy. Nie chce mi się kopać, wylewać fundamentu
    itp więc zrobie podstawe z podkładów bezpośrednio na gruncie i na tym konstrukcja
    domku.