  • Data: 2013-06-02 10:02:21
    Temat: Re: Podkłady kolejowe w ogrodzie
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 1 czerwca 2013 23:57:01 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Rzecz w tym, że takie zaimpregnowane podkłady podczas obróbki skażą cały
    >
    > teren, a i sama obróbka jest bardzo trudna. Znam przypadki w śród
    >
    > znajomych "zajechania" pił i pilarek.
    Dokłądnie tak.
    Zastanawiam się jednak czy tzw grubościówka w tartaku by sobie ztym nie poradziła?
    Jakby tak po 2-3cm zjechał taki podkłąd z każdej strony to całkiem przyzwoicie by to
    mogło wyglądać.
    Najgorsza sprawa to kamienie i metalowe elementy które bywaja w takich podkładach.
    Nie wiem czy jakiś właściciel tartaku/stolarni by zaryzykował dac podkłady na
    grubościówkę.