eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domPodłączenie CO do budynku mieszkalnego należącego do PKP › Re: Podłączenie CO do budynku mieszkalnego należącego do PKP
    From: KJ Siła Słów <K...@n...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Podłączenie CO do budynku mieszkalnego należącego do PKP
    Date: Mon, 21 Feb 2011 13:05:44 +0100

    W dniu 2011-02-21 10:11, guderin pisze:

    > Czy jest na to szansa? Jeżeli ktoś wie od czego zacząć bardzo byłbym
    > wdzięczny za wszelkie informacje do kogo i w jaki sposób się zwrócić.

    Zaczac? od kosztorysu.

    Jesli PKP zgodzilaby sie polozyc te kilkaset metrow rury pod ulica na
    swoj koszt to owszem bylaby dla Was oszczednosc. Ale jesli rura mialaby
    byc zrobiona tylko do Was i na Wasz koszt to nawet z dofinansowanie z
    funduszu srodowiska (wydaje mi sie ze program eliminacji lokalnego
    opalania weglem jest jeszcze dostepny tak jak i preferencyjny kredyt
    ekologiczny w BOŚ) koszt moze byc zabojczy.

    KJ