    From: Sierp <s...@n...netgrr>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Podlaczenie kuchni indukcyjnej
    Date: Wed, 02 Feb 2011 07:33:59 +0100
    <5...@u...googlegroups.com>

    W dniu 2011-02-01 23:51, Adam pisze:

    > W zaleznosci od ulozenia przewodu - 2,5mm2 to *maksymalnie* 30A, czyli
    > 6,9kW. Jezeli on tam ma jakies laczenia w scianie to nie przyjmowalbym
    > wiecej jak polowe tego.. I balbym sie podlaczyc kuchenke 7kW na jednym
    > takim kabelku 2,5mm2 !!
    > pozdr.

    nie sadze, aby deweloper polozyl cos grubszego niz 2,5mm (nawet jak on
    sobie podepnie grubszym).
    wg instrukcji mojej plyty
    http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/200906/
    20090623182307703/CTI613GI_series_00209A_XEO_PL.pdf
    moc przylaczeniowa dla niej to 7,2kW i podane jest, ze przy pradzie do
    32A (czyli wlasnie 7,2kW) przewod ma miec minimalnie 2,5mm2 przy
    podlaczeniu do jednej fazy

    ale ja generalnie tez zamierzam podpiac do 3f - bo mam

    Sierp