  • Data: 2010-06-11 21:30:50
    Temat: Re: Podłączenie prądu bez pozwolenia na budow
    Od: "amir" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Interesujące. Może jakiś przepis (ustawa, rozporządzenie), którym mógłbym
    > się podeprzeć ?
    >
    > A co mi wpiszą w dowód osobisty ? zameldowany: działka nr xxx/xx ?

    Moja dzialka miala numer a nwet o tym nie wiedzialem,
    np dostawalem pisma od Energii Pro na numer dzialki 10
    a nawet nie wiedzialem, wczesniej, ze jest nadany

    wystapialem o nadanie numeru i faktycznie nadali 10 :)

    oczywiscie zameldowac sie moge po nadaniu numer
    numer nadany zostal nadany bez problemu
    nie bylo budynku jeszcze :)

    majac numer moge sie zameldowac, takie informacje otrzymalem w urzędzie